کتاب عشق بعلاوه کار از مارکوس باکینگهام،ترجمه از شعبانعلی کوهستانی،نشر نوآوران سینا: هیچ فردی، توان انجام همه امور را ندارد و هر کس برای کار خاصی استعداد و آمادگی داشته و علاقه نشان میدهد؛ بنابراین بهسوی آن جذب شده و مطمئناً در آن کار موفق هم خواهد شد. آیا رؤیای کودکی شما اکنون تبدیل به کسبوکارتان شده است؟ چند درصد از شما آن چیزی که در کودکی آرزوی آن را داشتید، اکنون به کسبوکارتان تبدیل شده است؟ آیا شما هم مثل اکثر ایرانیها در کاری به غیر از رشته تحصیلی خود مشغول هستید؟ یا در زمینه عشق و علاقه کودکی خودتان مشغول به کار شدهاید؟ آیا میدانید عشق به کار چه موفقیت بزرگی در کسبوکار برایتان به ارمغان میآورد؟ اگر کارتان آن چیزی باشد که به آن عشق میورزید، در عمل کار با انگیزه و پر نشاطی دارید و هیچوقت از چنین کاری خسته و دلزده نمیشوید. استیو جابز در سخنرانی مشهور خود در استنفورد به این نکته تأکید کرد که بهترین راه برای انجام یک کار بزرگ، عشق ورزیدن به آن است.
برای انجام هر کار بزرگی در زندگی، باید بهطور جدی عاشق آن کار بود و در انجام آن خلاقیت به خرج داد. از مارکوس باکینگهام کتابهایی مانند «گام سوم کشف خود»، «چگونه نقاط قوت خود را شکوفا کنیم»، «کشف توانمندیها» و «نُه دروغ درباره کار» در ایران ترجمه و چاپ شده است و با توجه به کتابهای کاربردی نوشته شده توسط این نویسنده، تصمیم گرفتیم آخرین کتاب مارکوس باکینگهام با عنوان عشق + کار را ترجمه و روانه بازار نشر نماییم. عشق یک وجود یکپارچه است، عشق است و عشق است و عشق. عشق میتواند به شغل، روابط و حتی به فرزندان شما مرتبط باشد. هنگامیکه از عشق خالی باشید، شکننده و آسیبپذیر میشوید ولی وقتی سرشار از عشق باشید، حضور شما شگفتی خلق میکند. عشق + کار یعنی شما هر روز از توانمندیهای خود استفاده و در محل کار خود هیجانزده و با انگیزه باشید، شما حتماً بایستی در کارتان بینقص و کامل باشید، شما باید مهارتهایی را یاد بگیرید که چگونه در مراحل انجام کار، راه عشق ورزیدن به آن را پیدا کنید؛ میتوانید یاد بگیرید که انجام چه فعالیتهایی شما را به وجد میآورد و با کدام کارها احساس راحتی دارید.
این کتاب درباره عشق و کار صحبت میکند. در حقیقت رابطهای بین این دو وجود ندارد. برخی معتقدند که احساسات شخصی و عشق را نباید وارد کار کرد، اما تجربه خلاف این را ثابت میکند. اگر بخواهید بهترین خود را کشف کنید باید، یک سری تغییرات را پذیرا باشیم. ما باید راهی بیابیم تا عشق را به زندگی و کسبوکارمان بازگردانیم. در کتاب عشق + کار میخوانیم که عشق چیزی را به شما اضافه میکند تا زندگیتان بهدرستی طی شود و شغل و عشقتان با هم درآمیخته و تا بینهایت ادامه پیدا کند. عشق و کار، هر یک به دیگری قدرت میبخشند؛ بنابراین تنها کار مهمی که در زندگی باید انجام دهید، پیدا کردن چیزی است که به آن عشق میورزید.
عصر تاثیرگذاری (قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما) از نیل شافر،ترجمه از ملیکا نصیر - علی عمویی اوجاکی،نشر ادیبان روز : عصر حاضر، عصر تأثیرگذاری است. عصر تأثیر قدرت اینفلوئنسرها در تعالی برند شماست. اما مسأله اینجاست که اینفلوئنسرمارکتینگ به خوبی درک نشده است. پیشرفت اینفلوئنسرهای مشهور در رسانههای اجتماعی نیز این موضوع را تغییر نمیدهد. در نظر گرفتن این دسته از کاربران رسانههای اجتماعی به عنوان اینفلوئنسر، سوءتفاهمی اساسی در اینفلوئنسر مارکتینگ است. در حالی که بخشی از کتاب عصر تأثیرگذاری در مورد چگونگی تأثیرگذاری بیشتر در رسانههای اجتماعی بحث میکند؛ اما تمرکز نویسنده در این کتاب، استفاده از صدای اینفلوئنسرها برای ارسال پیام شماست. این یک سرمایهگذاری روی نیروهایی است که شما باید برای انتقال پیامتان به مرزهای خارج از کشور و تحریک تبلیغات دهان به دهان استفاده کنید تا صداهای دیگران متمرکز بر صحبت در مورد کسب و کارتان شود. اینفلوئنسر مارکتینگ در حقیقت بازگشت به اصل قضیه درگیرسازی و تعامل در رسانههای اجتماعی است: تحریک گفتگوهای دهان به دهان در مورد برندتان.
کتاب تو خوبتر از آنی که احساس بدی داشته باشی از نیت دالاس،ترجمه از هانیه حقنبی مطلق ، نشر چابک اندیش : همه ما برای رسیدن به اهداف خود و فردایی بهتر به یک نقشه راه عالی و به روز نیاز داریم. شاید باور این موضوع برای شما دشوار باشد اما تمام افراد موفق نیز باید نقشه راه منحصر به فردی داشته و آن را آپدیت نمایند. بدانید «هیچ چیز در جهان اتفاقی نیست» کتاب پیش رو، راهکارهایی خاص و عالی در ایجاد حس خوب و داشتن بهترین نقشه راه برای آینده در اختیارتان قرار میدهد . باشد که به هدف مورد نظرتان دست یابید.