کتاب کسب و کار برتر اثر مایکل آر سولومون ،ترجمه از کامبیز حیدرزاده ، نشر علم : کسب و کار برتر مطالبی را که خوانندگان محتوای تجاری نیاز دارند – به روشی بهتر معرفی می کند. با ارائه مطالب در قالب محرک، محاوره ای، پرسش و پاسخ، متن خوانندگان را تشویق می کند تا با مطالب بیشتر درگیر شوند. در سرتاسر متن، ویژگیهای منحصربهفرد نتایج مثبت و منفی سرمایهگذاریهای تجاری مرتبط را نشان میدهند، در حالی که «فصلهای کوچک» بر موضوعات کلیدی در تجارت تمرکز دارند. همچنان استراتژیها و فنآوریهای به روز رسانههای اجتماعی را به نمایش میگذارد که منعکسکننده رشد انفجاری رسانههای اجتماعی در محیط کسبوکار معاصر است. با کسب و کار بهتر، خوانندگان ابزار یادگیری قدرتمندی دارند که مسائل و فرصت های در حال تحول کسب و کار را به تصویر می کشد.
کتاب تمرکز رادیکال از کریستینا آر ووتکه،ترجمه از اصغر فرمان ، نشر نسل نواندیش :
انجام فعالیت ها بدون تعیین هدف مرگ خاموش بسیاری از استارت آپ ها است. در این داستان به یاد ماندنی کریستینا نگاه اجمالی به استارت آپی نامنظم را که هنوز در ابتدای کار و در عین حال پر از هدف و فرصت برای ساختن چیزی عالی است به ما ارائه می دهد.
چگونه به تیمی از افراد مختلف الهام و انگیزه دهید تا باهم کار کنند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به یک هدف چالش برانگیز متمرکز کنند؟ در تمرکز رادیکال کریستینا ووتکه تجربیات بسیار با ارزش خود را که به عنوان مدیر اجرایی در زینگا لینکدین و بسیاری از بزرگترین و موفق ترین شرکتهای سیلیکون ولی در دوران کاری خود کسب کرده برای پاسخگویی به سوال بالا، ارائه می دهد. آماده هستید تا تیم خود را در مسیر درست هدایت کنید؟ این کتاب را بخوانید و سیستم ایجاد تمرکز و کسب موفقیت را بیاموزید. کریستینا آر ووتکه (متولد 22 اکتبر 1966) یک تاجر آمریکایی و متخصص در زمینه تفکر طراحی، معماری اطلاعات و علوم مدیریت (متخصص در اهداف و نتایج کلیدی (OKR) و بهره وری تیم است.) او در حال حاضر یک مدرس HCI و در دانشگاه استنفوردمشغول به کار است.
کتاب داستان سرایی برند اثر میری رودریگز ،ترجمه از سجاد شریفی ،نشر نسل نواندیش : با وجود درک فنون اصلی داستان سرایی بسیاری از برندها صرفا به شرح نحوه کمک محصولات و خدماتشان به مشتریان ادامه میدهند، به جای آنکه نحوه تغییر زندگی آنها را نشان دهند. داستان سرایی برند خوانندگان را به گذشته میبرد تا از داستان سرایی برای تحریک عواطف انسانی استفاده کنند که کانون و فاداری به برند، رفتار مصرف کننده و تعامل به عنوان یک راهبرد کسب و کار است.
این کتاب به عنوان راهنمای گام به گام برای ارزیابی پیاده سازی و بازسازی داستان برند، تغییر ذهنیت (قهرمان) به همراه «قهرمان» و جایگاه مشتری را به عنوان عامل تأثیر گذار کلیدی تعیین میک کند. داستان سرایی برند از راهبرد محتوا فراتر میرود کتاب داستان سرایی برند با جزئیات توضیح میدهد که از کجا شروع کنید، چگونه موفقیت را بسنجید و چگونه از صدای برند پایدار در همه بخش ها اطمینان حاصل کنید این کتاب با مصاحبه های الهام بخش توصیه ها و پژوهشهای موردی درباره برندهای پیشرو از جمله اکسپدیا، کوکاکولا، مک دونالد، ادوبی و گوگل به وضوح نشان میدهد که چرا یادگیری ماشینی هوش مصنوعی و ماشینی شدن تنها یک طرف داستان هستند. برقراری ارتباط عاطفی با ارزشها تجربیات و آرمانهای شخصی مشتری رهبران برند و کارکنان و تأثیرگذاران را قادر میسازند تا تعهد برند به رشد بلندمدت را بزرگ شمرده و تقویت کنند.