کتاب دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز اثر آنجلا ویکلز ،ترجمه از مریم انصاری ، نشر سایان : در هر حرفه و هنری همیشه نام آوران و بزرگان فرهیخته ای هستند که آثارشان ماندگار، راه و روششان سرلوحه و چراغی روشن برای آیندگان و یادشان تا همیشه در خاطر اهالی هنر می ماند. اگر از علاقهمندان به هنر نقاشی و تصویرسازی هستید خوب است تا با نوابغ این عرصه آشنا شده و آثار آن ها را مشاهده کنید. آنجلا ویکلز (متولد: 10 نوامبر 1952، آمریکا) نویسنده و ویراستار برنده جایزه، به خاطر كتاب های پر جنب و جوش و جذاب خود كه كودكان بارها و بارها می خوانند، مشهور است از جمله "کتاب بزرگ دایناسورها" و چندین كتاب در مجموعه "سؤال زمان". او در ارائه اطلاعات به روشی ساده و سرآمد برتری دارد.
کتاب چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم از السی بندیکت-رالف بندیکت،ترجمه از نازمریم شیخها، ناشر کیان پارس : چگونه افراد را تجزیه و تحلیل کنیم؟ با بررسی یک انسان شما توانایی درک احساسات و عواطف افراد را قبل از اینکه حتی یک جمله گفته باشند را پیدا میکنید. همینطور با شناخت یک فرد شما میتوانید متوجه شوید که او در چه شرایطی از لحاظ روحی و روانی به سر میبرد. با به دست آوردن این دانش شما میتوانید همدلانهتر رفتار کنید. (اگر شرایط نیاز به همدلی داشته باشد) و متوجه میشوید باید چه کاری انجام دهید تا فرد احساس بهتری داشته باشد. این مسئله نه تنها باعث میشود شما دوستداشتنیتر شوید بلکه باعث افزایش اعتماد اطرافیانتان به شما میشود. تا زمانی که مردم به شما اعتماد داشته باشند، تحتتاثیر قرار دادن آنها سادهتر است.
کتاب برندت را زندگی کن (اصول برندسازی شخصی با رویکرد کوچینگ) از میلاد کوچکیان،انتشارات فصل هفتم: برندسازی شخصی در دنیای کسب و کارهای امروز یک الزام است و هر کسی باید برای مدیریت برند شخصی خود تلاش و برای توسعه آن بر پایه زیرساختهای توسعه فردی ممارست کند. برندسازی شخصی میتواند کمک شایانی به رهبران و مدیران سازمانها و کلیه صاحبان کسب و کار در زمینه فعالیتشان بکند. حقیقت این است که در دنیای امروز زیرساخت اصلی موفقیت، خلق و مدیریت یک برند شخصی قدرتمند بر پایه تمایز و خود واقعی است و همچنین برقراری ارتباطات صحیح با مخاطبین با هدف اینکه صاحب کسب و کار را در میان مخاطبین صنعت و بازار خود، برجسته و موفق کند.